Op/over de helft !

5 juni 2019 - Harburg (Schwaben), Duitsland

Vandaag dag 6 van 11, bij de lunch dus halverwege qua tijd. Van de ene burcht (in Pullach) naar het andere Sschloss (in Harburg).... 147 km en zo’n 975 hm’s. Totaal hebben we er nu 746 km op zitten, das dus de helft en een beetje van de verwachte 1400. Het giga aantal zonuren dat we hebben gehad heb ik niet bijgehouden, maar is van onschatbare waarde.... tellen heeft geen zin.

Balans van eerste helft is in alle opzichten positief..... beter hadden we het ons niet kunnen wensen..... enfin zie alle eerdere verhalen........ in die zin js deze blog journalistiek wat ondankbaar..... goed nieuws wordt iha niet als nieuws gezien en trekt geen lezers.....maar laten we dat toch maar zo houden,!

Iwan 1keer lek vandaag en verder deed Adrie als weg kapitein prima zijn werk. Iedereen die deze functie kent weet dat zijn acties niet altijd op applaus kunne rekenen, maar dat is direct het bewijs van zijn nut. Met 11 haantjes op de fiets die allemaal hun mening hebben over snelheid, te kiezen route, pauzeplaats , plaspauze J/N , wachten op achterblijvers J/N en tal van andere belangrijke zaken, is Adrie sinds dag 3 de one & only beslisser (met Jan v A als assistent bij ontsteltenis). ...... als je wat reactiea op deze blog leest lijkt de indruk te bestaan dat we van ‘sochtend 6.30 tot ‘savonds 22.30 enkel lachend en fluitend van ontbijt naar koffiepauze, naar lunch, naar copieuze avondmaaltijd en wat bier fietsen, zonder een pijntje, vloek, rood stoplicht, onhandige medeweggebruikers ed....... nou das idd bijna zo..... toch blijft het een serieuze zaak hoor..... 😉😉😉 die trip..op naar een even goede tweede helft.

oh ja en of ik ook wilde vermelden dat de truc van Jantje om je fietskleren na de was te drogen in een stevig opgerolde handdoek, prima werkt. Wat oneerbiedig was de conclusie: toch handig zo’n ouwe fietsmaker mee in de groep.

1. Ine:
    5 juni 2019
    Gezellige blogs, leuk om te lezen.
    Tjonge al over de helft. Fijn om te lezen dat het tot nu toe zo goed gaat. Nog vele veilige kilometers en geniet van al het moois dat je onderweg tegenkomt.
  2. Carin:
    5 juni 2019
    Als ik de afstand die jullie rijden en nog gaan rijden vertaal naar zeemijlen dan zouden wij nog heel wat lange dagen te zeilen hebben. Bravo! Net als bij het vandaag overeengekomen ‘pensioenakkoord’: nog wél wat zweetdruppeltjes te gaan......Groet, Carin
  3. Henny Dinnissen:
    5 juni 2019
    Fijn dat alles zo goed verloopt tot nu toe. Nog heel veel succes voor de tweede helft. En hartelijke groeten aan Adrie.
  4. Wilbert:
    5 juni 2019
    Jullie zijn super. Lijkt wel of er geen onvertogen woord valt😃 en of jullie nooit moe zijn laat staan helemaal kapot. Veel respect! Nog veel succes voor Winfried en de anderen.
  5. Pieter, Marjolein en Robin:
    5 juni 2019
    Nu ben ik geen fietser, maar bij de meeste sporten is de derde helft het gezelligst. Maar hopelijk wordt jullie tweede helft net zo mooi en gezellig als de eerste. Goeie reis nog!
  6. DIANA VERHOEVEN:
    5 juni 2019
    Leuk weer om te lezen . Heel veel succes en geniet van alles en iedereen die jullie tegenkomen dan komt t vast goed tot apps blogs of horens Groetjes aan Wies en de Mannen .
  7. Wil en Rieky:
    5 juni 2019
    Haha,ik zie het helemaal voor me. Hoe vaak moet je op zo'n dag een beslissing nemen. Wij hebben dat al als we samen een fietsvakantie doen. Laat staan met elven! Maar...dat houdt het ook wel spannend. Jullie gaan als een speer. Geniet er lekker van. Je bent zo thuis! Groetjes De Verstappens
  8. Edwin van de Pas:
    5 juni 2019
    Wat een leuke blog joh. Een leuk gezellig clubke bij mekaar. 👉Nog veel veilige km's en goed weer de resterende dagen!! 👍
    🔊Komaan hè Berry en Thieu en de rest natuurlijk!!
  9. Helma:
    5 juni 2019
    Leuk om jullie avonturen te lezen en fijn dat het zo goed gaat! Over de helft al. Ach ja de tijd vliegt wanneer je het naar je zin hebt. Groetjes
  10. Marian van diessen:
    6 juni 2019
    Fijn om te weten van jullie verhaal ,jullie boffen alweer in zo n kasteel slapen .en hopelijk zijn jullie op de helft verder gaan fietsen en de tijd vliegt zo snel

Groetjes van marian (zus van adrie).
  11. Frans en Jose:
    6 juni 2019
    Wat is het leuk om jullie verhalen te lezen.
    Verder nog veel plezier,en een goede reis
  12. Patrick van Ruremonde:
    6 juni 2019
    Succes mannen, jullie zijn goed bezig. Knappe prestatie. Speciale groeten en succes aan Thieu, mijn zwagert en aan Berry.
  13. Rien Van Osch:
    6 juni 2019
    Mooi werk mannen en Wies. Over de helft en zo te lezen zonder!!! problemen. Gewoon volhouden en nog veel fietsplezier de komende dagen .