Alles en iedereen, heelhuids thuis !

10 juni 2019 - Olland, Nederland

Ha,ha, Dag 11 van 11 Neuss- Olland, 125 km en nauwelijks hm’s. Een waardige afsluiting van een super tocht ! Eigenlijk hebben we 11 dagen geen tegenslag gehad, het scheurtje in Henry’s pols daargelaten.

Vandaag leek het echt op de laatste etappe van een grote koers.... daar is het pleit dan vaak ook al beslecht en gaat het in een feest tempo naar de finish 😉😉.

Ons plan was om in het dorpje Vorst, net voor de grens te stoppen en daar de laatste bijrijder (Theu) op te pikken voor een glorieuze gezamelijke terugkeer in NL waar we aan de grens een groot welkom verwachtten......Hoogmoed komt voor de val.....in dit geval: géén dorpje Vorst te vinden, dus géén Theu op te pikken, én géén bijzonder welkom aan de grens..... we zaten in Venlo voor dat we er erg in hadden, zonder Theu. Daarom maar gewoon doorgereden naar Griendsveen waar we wél Theu en wél Wies vonden op het terras van een ons zeer bekend café. Lunchpakket van de JHB in Neuss weggespoeld met koffie en door naar Olland, mét Theu uiteraard.

enfin de meeste lezers van dit blog hebben met eigen ogen en oren waargenomen wat voor hartelijk en uitbundig welkom ons daar te wachten stond...... Kei, kei gaaf, eerlijk is eerlijk: the tears in my eyes ....De Mooi Rooi krant gaf op zijn site al direct een preview van een publicatie in de gedrukte versie van woensdag.

tja..... over en uit nu. Zal even wennen worden, zonder blog voor alle volgers met al die hartelijke en bemoedigende reacties, voor Wies die haar uitbundige zorgzaamheid nu voor ons 11-en even op hold kan zetten.... er is nu tijd voor een business plan om dit op commerciele basis in te zetten..... Ook voor de 11 fiets-nomaden die inmiddels in een regulier dagpatroon - van opstaan, inpakken, ontbijten, inladen, fietsen, douchen, kleren wassen, eten, slapen 🎶 en weer opstaan 🎶- 11 dagen door west Europa trokken, wordt het afkicken........ een ervaring om nooit te vergeten rijker !

Mannen : “ een van mijn droomwensen is gerealiseerd (item op mijn bucket-list  afgetikt, klinkt zakelijker maar is het zelfde), zonder jullie, én Wies was het heel veel lastiger geworden, hartelijk,  hartelijk dank allemaal... jullie hebben punten gescoord mannen,.... op naar het volgende avontuur”

1. Hans:
    Proficiat allen !!
  2. Wilbert:
    10 juni 2019
    Heel fijn dat goed is gegaan. Zal een voldaan gevoel geven. Nu even een paar luie dagen, misschien??
  3. Henriëtte van den Berk:
    10 juni 2019
    knappe prestatie mannen en Wies, Respect!
  4. Leo:
    10 juni 2019
    Eind goed, al goed, mooi dat jullie goed zijn thuis gekomen. Thnx voor het delen van jullie belevenissen, we hebben ervan genoten 😁😉👍
  5. Pieter, Marjolein en Robin:
    10 juni 2019
    Welkom thuis mannen en Wies. Wat een topprestatie hebben jullie geleverd. En nu lekker thuis bijkomen en nagenieten.
  6. Barbara:
    10 juni 2019
    👏👏👏 Bravo from Višnjan! Greeting from 31° - and it will be still 10 days like this.
    When you come for recreation after this tour, let me know. Suzi is now serving dinner outside on the piazza. Best barbara
    By the way: I was for 3 days in Munich, just when you were in Pullach. We could have met there😉
  7. Ger:
    10 juni 2019
    Geweldig zoals jullie de koers hebben volbracht en de wijze waarop ik de blog elke dag punctueel in mijn mail box vond, uitvoerig de dag memorerend met de nodige humor. Als je dit van de zijkant mag meebeleven dan is de wens om dit mee te mogen maken wel erg groot. Succes jullie allemaal en gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
  8. Paulien Schoenmakers:
    Gefeliciteerd met het volbrengen
    van deze lange fietstocht.
    Knappe prestatie .
  9. Frans en Jose:
    Wat een prestatie goed gedaan mannen .Jose en Frans
  10. Riny van de Loo:
    11 juni 2019
    Wat een toppers allemaal. Gefeliciteerd en jullie mogen trots zikn op deze prestatie.
  11. DIANA VERHOEVEN:
    11 juni 2019
    Wij vonden het ook leuk om steeds de verhalen te lezen . Jullie zijn allemaal Toppers en heel veel respect voor Wies . Groetjes en bedankt allemaal en tot ziens of apps !! Diana Verhoeven
  12. Emile en Abi:
    19 juni 2019
    Mooi om af en toe een stukje te lezen.
    Nu zijn jullie alweer terug. Super gedaan!!