De voorbereiding

21 mei 2019 - Sint-Oedenrode, Nederland

Vandaag dinsdag 21-5 eerste verhaal in deze blog over onze trip van visnjan naar olland per fiets. Ik ben van plan om vanaf nu elke dag een kort verhaal te schrijven over dit avontuur,... want dat is het:

- met 11renners tussen de 45 en 78 jaar oud met fietservaring die varieert van 5  en ?? veel jaren; begeleid door 1 full time chauffeur die elke dag gezelschap krijgt van een van de renners die rond lunchtijd zijn plaats moet afstaan aan een ander.

- totaal plm 1400 km, in 11 dagen, waarin bovendien zo’n 16000 hoogtemeters wordn geslecht

- de route loopt vanuit Villa Imagine (http://www.villaimagine.nl) in Visnjan, Istrië, Kroatie, naar café D’n Toel in Olland, Meierijstad, Nederland. Resp. vakantiehuis van Winfried en Nicole van der Bom, en het clubhuis van Wtc Gerry van Gerwen, de club waarvan de meeste deelnemers lid zijn.

- vanaf 6-1-2019 zijn we in volle training, met als basis bij aanvang een redelijke basis fietsconditie van allen.

Nu, na gemiddeld zo’n 4.000 km training met zo’n 12.000 hoogte meters in de benen, is het bijna zo ver. Op 30 mei reizen de renners per vliegtuig en taxibus naar Visnjan. De fietsen zijn dan inmiddels gearriveerd na dat ze in een busje met aanhanger door onze fulltime begeleider en een van de renners daarnaartoe zijn gebracht.

Na één nacht verblijfi  Villa Imagine gaat de tocht de volgende dag: 31 mei  an start.

Tot zover deze eerste, voor mij ook comlpeet nieuwe vorm van verslaggeving die,  zo zij overigens tevoren gemeld bepaald niet de diepgang van populaire tv programma’s waarin bners van minuut tot inuit worden gevolgd...... kan even niet op de naam komen zal krijgen!!  Maw échtuit de school klappen gaan we niet 😉😉

morgen meer

1. De 43-jarige renner:
    Het zijn renners tussen de 43 en 78 ☺️
  2. Willy Brus:
    21 mei 2019
    Succes mannen en.... geniet ervan
  3. DIANA VERHOEVEN:
    21 mei 2019
    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen .Ziet er goed uit complimenten voor alles regelen ect.Heel veel succes en fietsplezier allemaal !🚴‍♂️🚴‍♀️🍀🍀
  4. Ad van Esch:
    22 mei 2019
    Alle renners heel veel sterkte en plezier, en geniet er van.
  5. Toine van Erp:
    22 mei 2019
    Alvast veel fietsplezier en vooral, allemaal gezond en zonder ongelukken weer terug naar Olland !
  6. Frauke Diesveld:
    23 mei 2019
    Ook ik ( vrouw van Berry) zal samen met onze kids Merel en Lars dagelijks deze blog volgen
    Ondanks Berry niet zo snel is, is hij al redelijk op orde met zijn voorbereidingen. Hopelijk zijn de beentjes het ook 😂
    Uiteraard zien we graag ook een berichtje van hemzelf als jullie weg zijn, maar wellicht verschijnt er op deze blog meer tekst aangezien Berry maar kort van tekst is op zijn telefoon.
    Afijn, iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen en we zien jullie graag heelhuids weer in Olland
    Have Fun ✈️🍀🌞😎🍝🚵‍♂️
  7. WINFRIED VAN DER BOM:
    24 mei 2019
    Hai Frauke
    Leuk dat jullie onze blog volgen; bloggen is voor mij tamelijk nieuw.... heb een mail van reislogger ontvangen en daar op naar jou geantwoord. Ben bang dat dat niet werkt. Hoe dan ook we zullen goed op Berry (op elkaar) letten en gaan voor veel plezier en uiteindelijk een veilige thuiskomst.
    Overigens, als je je via reislogger aanmeldt op de mailinglist, krijg je bij elknieuw verhaal een waarschuwing.... begrijp ik
  8. Ton van den Hurk:
    26 mei 2019
    Veel succes allemaal en Wies in het bijzonder
  9. Hans:
    28 mei 2019
    Succes gewenst vanuit Aalst/Crni Lug!
    Hans