Nog twee nachtjes slapen

8 juni 2019 - Montabaur, Duitsland

Dag 9 van 11. Breuberg- Montebauer. De op 1 na langste rit met 148 km en een aantal hoogtemeters waar onze garmins het wederom niet over eens kunnen worden. Die  van mij geeft 1547 aan, als ik een gemiddelde van alle neem, zijn het er zo’n 1300. Nog belangrijker is dat Henry ondanks zijn gespalkte onderam en dankzij de nodige pijnnstillers een goede nacht heeft gehad en besloten heeft bij ons te blijven tot aan d’n Toel !! Daar wil hij in elk geval fietsend over de meet komen, ondanks een expliciet verbod van Wies...... we gaan het zien 😉😉

vandaag zag Berry zijn bijrijders beurt in rook opgaan; Henry was bijrijder in zijn eigen bus!

het ontbijt in burcht Breuberg had gelukkig minder verrassingen dan het avondeten gisteren. Het verblijf daar deed me sterk denken aan kasteel Rijckholt, waar ik als middelbare scholier nog eens een “bezinningsweek” had.....ver voor dat het werd omgebouwd naar het luxueuze hotel van nu..... ja idd hééél lang geleden.

de tocht vandaag was behalve lang ook de minst mooie tot nu (eentje moet toch die titel hebben). Natuurlijk waren er vandaag ook weer mooie stukken door de natuur, maar een route dwars door de giga luchthaven Frankfurt was niet te vermijden en ook daarom heen was er volop industrie; we hebben vandaag meer stoplichten gehad dan alle andere dagen bij elkaar.   Vanwege de lengte een extra tussenstop ingeplanned bij een lunchroom..... voor het eerst hield Wies op de reguliere lunchstop daarom brood over.

eigenlijk te moe om nog verdere verhalen te vertellen, hoewel die er legio zijn.....dat geldt denkelijk voor alle 12 (Wies incluis). Biss Morgen, Schuss!

1. MariaPeijnenburg:
    8 juni 2019
    Nog even volhouden toppers. De klus is bijna geklaard. Succes weer voor morgen
  2. Gerard:
    8 juni 2019
    Henny wat een pech dat je nu niet meer kan fietsen maar maak er toch nog maar een mooi en voldaan slot aan.
    Sterkte en gauw weer op de fiets.
    Doe ze alle de groete van mij.
    Gerard.
  3. Frauke Diesveld:
    8 juni 2019
    Wat hebben jullie het goed, en zijn jullie ook goed bezig ....
    ook in Boxtel aan de Klapwaker 6 is het aftellen begonnen
    Wij kijken ongelofelijk uit naar maandag maar jullie gaan eerst nog 2 fantastische fietsdagen tegemoet en komen mét Henry over de streep
    Mooier kan het niet worden
    🍀👌🍻🚵‍♂️🥇❤️🥳
  4. Leo:
    Respect voor die knapen 😬😎👍
  5. Marian van diessen:
    9 juni 2019
    Ik hoop dat jullie over de meet en finish te komen en wel zielig voor Henry maar toch kan hij wel een stukje kunnen fietsen over de meet te komen. Ondanks dat het bijna zover is en weer thuis te komen. Nog een nachtje .

Ik hoop dat jij (adrie)ook over de meet kunt komen halen en zie jou misschien ook wel.

Groeten van marian van diessen(zus van adrie).
  6. DIANA VERHOEVEN:
    9 juni 2019
    Ja was schrikken toen Wies belde ,maar gelukkig is Henry niet kleinzerig ,en viel/valt t mee !Hij heeft zelfs vandaag weer gefietst .Of het verstandig is de tijd zal t leren . Maar begrijp en snap t wel .Hopen dat ie er niks aan overhoud !,Veel succes allemaal en tot morgen.Kijk goed uit en nog veel plezier !! Groetjes Diana Verhoeven