Jammerlijke update over Henry

7 juni 2019 - Breuberg, Duitsland

Dag 8 van 11 begon immers met een erg vroeg terrasje..... hadden we gewoon weg niet moeten doen !! Henry stapje daar ongelukkig  van zijn fiets en maakte een -naarhet leek - onschuldige val, dronk zijn koffie en reed de volgende 108 km gewoon door..... naar nu blijkt met een scheurtje in zijn pols, door die onschuldige val...... domme, domme pech. Bij aankomst in de burcht toch besloten om foto’s te laten maken in het regionale  krankenhaus waar het scheurtje werd vastgesteld en een  deskundige en naar het schijnt knappe en vriendelijke Sandra (😉 you know.... dag 8 van 11🤪) een fikse dosis gips om zijn pols drappeerde...... weg resterende 3 dagen voor deze kanjer die al 8 dagen de vele km’s en hm’ had getrotseerd. Vanavond terug uit krankenhaus, Diana van het vervelende geval op de hoogte gebracht. Gezamelijk hebben ze besloten even de nacht af tecwachten en morgen te besluiten hoe verder. De renners staat een stevige rit van 150 km naar Montebauer te wachten... die Henry graag trappend had meegemaakt.

1. Leo:
    7 juni 2019
    Veel sterkte Henry en natuurlijk de hele groep, we duimen voor jullie
  2. Wil en Rieky:
    7 juni 2019
    Mooi dat het zo geweldig gaat maar heel jammer van Hènny.
    Spoedig herstel gewenst?
  3. Lieneke:
    7 juni 2019
    Ach dat is wel heel erg sneu voor Henry en ook voor de rest van de groep dat hij de laatste dagen niet meer mee kan fietsen maar ja, een ongeluk zit in een klein hoekje dat zie je maar weer! Beterschap Henry!!!
  4. Natascha:
    7 juni 2019
    Super vervelend Henny! Wel een bikkel hoor, doorfietsen met een gebroken pols. Beterschap!
  5. Melissa Verhoeven:
    8 juni 2019
    Balen pap! Maar we zijn hoe dan ook super trots op jou! Dikke kus van Joy en mij! x
  6. Hans en Fransien:
    8 juni 2019
    Ha JanS., we hebben genoten van de reisverhalen, jammer van Henry, jij alleen gelukkig schaafwond, dus geen drie weken ziektewet, heb je meegekregen dat er een pensioenakkoord is, kan je nog meer van die geweldige tochten meemaken. Nog veel reisplezier de laatste dagen en jullie zijn wel bikkels!
  7. Jeanne der Kinderen:
    8 juni 2019
    Henny veel beterschap laat Wies jou maar lekker verwennen.

Tot maandag en tot maandag allemaal.

Groetjes Jeanne
  8. Toon en Jose van Uden:
    Jammer Hennie
    Volgend jaar beter 😂😂
  9. Marian van Wielink:
    8 juni 2019
    Nog een paar etappes. Fantastisch hoe jullie dat allemaal voor elkaar krijgen. Ik wens jullie een goede afronding van dit grote Karwei.Marian, zus van Wies.