Happy end van happy dag

4 juni 2019 - Pullach im Isartal, Duitsland

Vandaag dag 5 van 11, weer een pracht dag met 145 km’s  en vlgns Garmin zo’n 950 hm. Om met happy end te beginnen: De verwachtingen voor de geplande overnachting van vannacht  in een Jeugd herberg, was na onze wat teleurstellende ervaring in Bovec in een soortgelijk etablishement niet hoog gespannen..... niets daarvan, Burgschwarnig (ozi..) in Pullach vlak onder Munchen overtreft alles..... zelfs het diner als onderdeel van het volpension (we hoefden tegen de consierge geen “vader” te zeggen overigens) was zeer smakelijk..... alsof het deze blog alleen maar over eten gaat..... vannochtend gestart met een ontbijt door de plaatselijke bakker in Lofer, ook niet te versmaden.

Maar nu terzake: 30 graden, geen drup regen en weer een prima wind. De grens Oostenrijk -Duitsland overgestoken zonder problemen deze keer. De route had vandaag meer dan andere dagen paden met gruis tot groffe steen. Frauke kan gaan sparen voor een nieuwe binneband én een nieuwe buitenband voor Berry’s fiets... misschien beter een hele nieuwe fiets dat verdient die kanjer wel ! Over kanjer gesproken, die hebben we nóg een paar aan boord...... Iwan die zich pas 10 dagen voor vertrek zonder de 4000 km extra training in de benen melde, fietst ondanks een wat weigerachtige knie nog stevig mee bijvoorbeeld!!

Wies had vandaag de hele dag Martien als mede-begeleider (Martien deed  zijn 2 beurten op 1 dag)).... ze wisten het water nauwelijks aan te slepen. Zien hoe Jan vd V en Theu het er morgen van af brengen.... Daarover gesproken, Wies doet  het super. Op haar manier worden we bij binnekomst luid, duidelijk, hartelijk en enthousiast ontvangen. Iedereen op onze route van Visnjan tot Pullach weet inmiddels dat Wies met haar 11 mannen op stap is...... iedereen reageert vol verbazing en ongeloof..., Wies nog wel het meest !

Mocht je als ega,  vriend of vriendin van een van de renners zijn naam nog niet genoemd hebben gezien..... geen nieuws is  goed nieuws...... per saldo willen ze alle allemaal graag naar huis.

1. Leo:
    4 juni 2019
    Leuke blog, alle respect voor de prestaties 😁
    En Wies staat haar (11)mannetje
    Heel veel plezier samen
  2. MariaPeijnenburg:
    JULLIE BLIJVEN BIKKELS
    Leuk om jullie zo te volgen.
  3. Wil en Rieky:
    4 juni 2019
    Bijna op de helft. Is dat niet erg jammer? Als ik zo mee kijk denk ik dat het wel een heel mooie route is. Wat hebben we weer veel gemist. Mooie dagafstanden maken jullie. Maar dat zal ook moeten om weer op tijd thuis te zijn.
    Ben benieuwd naar een reisverhaal in ons clubblad!
    Groetjes van Rieky en Wil
  4. Gerard:
    4 juni 2019
    Ga zo dooren blijf genieten hoop dat alles goed blijft gaan op een paar lekke banden na.
    Toi toi toi👍💪😆
  5. Evert:
    4 juni 2019
    Kan er ook een foto gemaakt worden waar de renners aan het fietsen zijn ,nu zie ik alleen etende ,zittende en luierende mensen in een fietstenue .
    Dat zou ik ook nog kunnen en met z,n allen in de bus naar boven. ha ha
  6. DIANA VERHOEVEN:
    4 juni 2019
    Petje af (en allemaal helmke op ) voor Wies en de mannen . Kijk goed uit en heel veel plezier !!! En tot apps😊
  7. Eri:
    5 juni 2019
    Fantastisch mannen! Mooi blog en leuke foto's. Mooi groepje zijn jullie, met Wies aan het stuur.
  8. Kees Vermaat:
    7 juni 2019
    Zet hem op kanjers. Geniet van het avontuur. Heel leuk om te lezen!