Generale repetitie

26 mei 2019

Vandaag, zondag 26-5 de laatste gezamenlijke training gehad; voor de zekerheid een rondje Berg & Dal van 140 km en een schamele 570 hm. Alle renners aanwezig op 2 feestgangers na die met permissie dit rondje wel konden missen. Goede temperatuur van plm 24 grd en terug windkracht 4 op kop (heen, windkracht 4 van achter maar daar praten we niet over)….. gedroomde weersomstandigheden voor exact de periode van 31-5 t/m 10-6.  Bestelling is uitgegaan.

De eerste fietsen en bagage tassen worden vandaag afgeleverd bij Martien. Morgenochtend volgen de overige. De bus en aanhanger worden dan onder wakend ook van Jantje omzichtig geladen. De fietsen mogen natuurlijk niets lijden van het transport in de aanhanger van Martien; 't is voor elke rechtgeaarde fietser natuurlijk toch zijn baby..... mijn toch zeer professionele oplossing van een heus Milram racefietsrek op het dak van de bus werd beschaafd maar resoluut van de hand gewezen..... de fietsjes mochten eens nat en vies worden....

Afgelopen zaterdag zijn de gezamenlijke basis inkopen voor de eerste dagen gedaan; van wc-papier tot pindakaas... ons gaat het aan niets ontbreken !! Zoals gemeld in eerder verhaal vertrekt de combinatie van bus/aanhanger/Wies/Iwan dinsdagochtend zodat zij woensdag in de loop van de dag in Visnjan arriveren; ruime planning om onderweg eventuele vertragingen op te vangen en van de mooie rit te genieten !!

Ik heb nog het nodige in te pakken vanavond, dus tot zover .