Eerste reisdag samen

30 mei 2019 - Bucalovići, Kroatië

Yip, alles volgens schema!! Complimenten voor de maten. Meer dan stipt op tijd op het vliegveld, in alle rust door de security, zeer gedisciplineerd door de taxfree shop..... voorbeeldig gewacht tot de gate werd aangekondigd en zo ging het door en door.... de hele dag! De taxibus (bleken 2 luxe Mercedes sprinter te zijn) stond ons netjes op te wachten met een  naambordje waar er geen twee van zijn..... kon niet missen! Verder goede rit, alleen bleken die verr..Duitsers allemaal hetzelfde vakantieweekend in Istrie te hebben gepland waardoor de grensovergang voor een half uur vertraging zorgde. Om 5 uur aangekomen in het huis, hartelijke ontvangst door Wies en Iwan met koffie en gebak.   Fietsen uitgeladen en (voorwielen) gemonteerd, slaapplaatsen uitgezet, 12 in totaal passen er in zonder al te veel gewring..... trots op ons huis!!  Pasta, sla, en palachinke met marmelade en sommige radler 2.0 en sommige wat anders (hic) bij Al Ritrovo. Afspraak voor ontbijt morgenochtend 8 uur ook bij haar...... gaan het zien.

1. Marian van diessen:
    30 mei 2019
    Ik ben zo blij dat jullie goed veilig geland zijn en aangekomen en ik zal voor jullie allemaal duimen morgenvroeg wielrennen.
  2. Frauke Diesveld:
    30 mei 2019
    Zoooo... de eerste (reis) dag zit er op
    De buikjes zijn rond en wellicht ligt iedereen al in zijn mandje.
    Super véél succes morgen met de eerste echte etappe die er al niet om liegt. Geniet hier vooral van en maak er een mooie rit van 👊
  3. Henriëtte van den Berk:
    Veel plezier!👊
  4. Frans en Jose:
    31 mei 2019
    We wensen jullie een Hele fijne reis geniet hiervan
  5. Riny van de Loo:
    31 mei 2019
    Iedereen veel succes. Jullie zijn echte bikkels
  6. Peter van Wielink:
    Nou Wies....hou ze maar in de gaten...😏😏😏 je broertje Peter en tuurlijk Hannie
  7. Melissa Verhoeven:
    31 mei 2019
    Zet hem op opa Hen! Groetjes xx Van Joy en ons!
  8. Marian van Wielink:
    31 mei 2019
    Wies en alle mannen,een fijne start van de reis terug. Leuke foto's. Ik zit naar de Giro te kijken. Heel mooi weer gewenst en tot het volgende verhaaltje. Marian.(oudste zus van Wies)
  9. DIANA VERHOEVEN:
    31 mei 2019
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad . De 1e dag zit erop en heb begrepen dat t best zwaar gaat worden . Heel veel succes allemaal . En geniet ervan . We zijn trots op jullie . 😊
  10. Jeanne der Kinderen:
    1 juni 2019
    Zet hem op allemaal groetjes van Jeanne.