Een dag van extremen

9 juni 2019 - Keulen, Duitsland

Dag 10 van 11, Monte Baur - Neuss....een reisje langs de Rhein, Rhein, Rhein..... begon met een extreme klim van 18%, weliswaar kort, maar heftig ! Daarna stroom-afwaarts langs de Rijn, maar toch op het totaal van 150 km (de langste etappe van deze trip) 1105 hm’s bij elkaar gesprokkeld.

Verder was het extreem druk op het fietspad langs de Rijn, barstte het van de electrische fietsen die allemaal door hun baas waren uitgenomen op deze vrije eerste Pinksterdag met prima weer.....bovendien was het wegdek van het fietspad extreem ver van “ideaal”. Een duidelijk leerpunt voor eventuele andere tochten : niet op 1ste pinksterdag bij mooi weer over het fietspad langs de rijn van Monte Baur naar Neuss...desalniettemin..... we hebben ook deze 10de dag met verve overleefd; dat op zich geeft weer een prima gevoel... enne ook nog: Berry heeft in de middag zelfs Henry verstoten van de bijrijders plek.... wat Henry, uiteraard met zijn gipse poot, is gaan doen moet hij zelf maar vertellen; enfin als stucadoor weet hij het beste wat gips kan verdragen.

de avondmaaltijd in JHB Neuss was een kouwe hap,  dat wisten we tevoren; wel voedzaam.

Vanavond F1-Canada en voetbal finale Portugal- Nederland.... zal niet vroeg worden 🤪

1. Gerard:
    9 juni 2019
    Succes morgen de laatste dag toi toi toi.👍💪😎🍺🍺🍺
  2. Marian van diessen:
    Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie morgen einde gaan halen en hopen dat op een mooie route er naar het einde .en heel erg bedankt voor alle verhalen die ik bijna elk dag kon lezen hoe jullie zover zijn,en ik kijk naar nederlandse voetbalminnen op tv die wil ik graag dat ze winnen voor grote beker.en a.s dinsdag middag dames voetballen tegen Portugal (wk )en ik heb thuis al versierd.en ik zie jullie morgenmiddag misschien wel het einde van. Jullie /

Slaap heeel goed uit en fit zijn om tegenaan .

Gr van marian van diessen(zus van marian van diessen.
  3. DIANA VERHOEVEN:
    9 juni 2019
    Ja die Henry he .Als t allemaal maar goed komt . En dat t goed geneest . Hij wil toch graag fietsen snap t maar of t verstandig is !!Succes veel pezier en tot morgen . (Was met andere blog te vroeg )😊 Dag Wies en de mannen en groetjes van Diana Verhoeven
  4. Maja Abeelen:
    9 juni 2019
    Heei wielerfanaten, mooi tochtje, mooi geschreven, en dan toch morgen de laatste tocht! Veel plezier nog en proost morgen bij den toel. Sjapooo en toitoi met de billen.
    Maja zus van Thieu
  5. Marian van diessen:
    9 juni 2019
    Ik had vergist in naam marian maarik bedoel zus van adrie bovenAAN.
  6. Lieneke:
    9 juni 2019
    Wat ben ik omgelofelijk trots op 'onze toppers' en super trots op mijn eigen 'topper' die het toch maar even flikt op 78 jarige leeftijd!!!
    Morgen de laatste etappe en ik hoop dat ze die zonder kleerscheuren volbrengen want dat is toch het aller belangrijkste dat ze heelhuids in Olland aankomen,jammer dat Henry de strijd niet geheel ongeschonden uit gekomen is maar hopenlijk valt dat ook nog mee!
    Succes boy's en tot morgen!
  7. Wil en Rieky:
    10 juni 2019
    Jullie zitten al te repeteren:
    We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal. (12 maal)
  8. Carlo D'Agnolo:
    10 juni 2019
    Beste Winfried,
    Heb jullie verhaal de afgelopen 10 dagen gevolgd.
    Petje af voor de enorme, geleverde prestatie!
    Succes ook op de laatste dag.
    Groet,
    Carlo